Friday, February 10, 2012

pulang lagi di weekend ini...

yup...at airport again... tralalala...
sodara kawin lagi...trilili...

jadi pulang indo lagi......trololo..
lama2 pulang indo weekend ini bener2 makin nyapein badan....trululu...

dan sekarang gua tunggu checking in.... as usual budget airline pasti delay....

gua deg degan...sedikit pressure...sedikit stress jg..... ketemu mak gua..
kira kira dia protes ga liat body gua yg ga gua urus berapa bulan belakangan ini... alias kata gua hajar semua makanan when I feel like it...

tambah lagi semua jajanan di Xi Lin & all the nite market di Taiwan en the heavenly food at Hongkong.... huaih .... Tolonkkk...

haih... diettt diettt... why u and I not friend one ?
heheheh :)

WISH ME LUCK PRENZ !!! kalian berasa ga seh kl ketemu nyokap itu bagaikan practice for judgement day... pre-judgement day gitu lah feelingnya..... seakan akan she's God :P hahehehhe :P

GANBATTE !!!
I dont care what happen as long as I get to eat NASI PADANG !!


bombie {=^o^=}

No comments: